The Scooby-Doo Show
High Rise Hair Raiser
Fred, Shaggy and Scooby try to solve the mystery behind the appearance of a 180-year-old man at a construction site.
The Fiesta Host Is an Aztec Ghost
The gang tries to solve the mysterious appearance of an ancient Aztec god who has caused the abandonment of the Cinco de Mayo festival in Mexico.
Scooby is asked by his cousin Scooby-Dum to investigate the mysterious appearance of a ghostly figure, threatening his owner's restaurant.