The Snake Catcher
Julia, a skilled snake catcher, dedicates her days to safeguarding residents from venomous and dangerous serpents Brisbane, Australia.
Julia helps remove a very dangerous eastern brown snake from under a patio. Plus, Julia wants to catch and milk the world's third most venomous snake.
Julia and her husband John must catch a venomous snake in a cramped laundry room. Plus, a snake has invaded a dog breeder's garden full of puppies.