The Spirealm
When VR game designer Ling Jiu Shi (Huang Jun Jie) steps away from his job, he finds solace from his current woes in a beta game he recently received from overseas. Immersing himself in a strange new world, Jiu Shi soon finds himself stepping into a corridor with twelve iron doors. Aided by a mysterious figure, Jiu Shi begins to explore the worlds beyond the doors, only to discover that the danger lurking behind the doors can have an unexpected impact on the real world. Will he find a way to traverse this treacherous world and return home unscathed? "The Spirealm" is a 2024 Chinese horror fantasy drama directed by Danny Pang.