The Stinky & Dirty Show
Jump at the Dump; Road Block
On the day they first meet, Stinky and Dirty must move a boulder; Jumpy the stunt cycle needs a new venue for her show.
Dirty's rear shovel is trapped under fallen dirt; when Stinky's hopper won't open, he needs help completing his trash pick-up.
Stinky and Dirty must come up with ways to get across town after running out of gas; bowling balls spill out of a truck.