The Stolen Cup
After draining his savings to travel with his son to the upcoming World Cup, Lucho watches in disbelief as his country, Argentina, is disqualified for a sanction during the qualifiers. With nothing to lose, Lucho and his work buddies — a group of screw-ups who are about to be out of a job — decide to take justice into their own hands. Their plan? Steal the World Cup Trophy during its promotional stop in Argentina with the intent to get La Albiceleste back into the World Cup, thereby restoring the honor of their country.
Dream Team
Lucho and Wally grapple with the harder-than-expected task of assembling a heist group.
Lucho and his cohorts assemble to execute a heist, but things don't go according to plan.
As the city descends into chaos and with authorities hot on his tail, Lucho searches for Fafa.