The Streets Don't Lie
Djibril Cissé is hitting the streets of Europe to find future football stars. Three players will be chosen by the French hero to take their game off the streets at an elite training academy.
London to Leipzig
The streets of London are home to some incredible football players. Djibril Cissé finds three players with potential, but only one can be chosen to train with RB Leipzig.
Berlin to Salzburg
French football hero Djibril Cissé is in Berlin, Germany, to give one player who's overcome adversity the chance to shine while training at the Red Bull Academy in Salzburg, Austria.
Circumstances don't tell the whole story; drive is what matters most. Djibril Cissé finds three passionate players from Paris, France, to compete for a spot training with the New York Red Bulls.