The Texas Cheerleader Murder Plot
Examines the conspiracy by Wanda Holloway, the mother of a high-school cheerleader, to have another cheerleader's mother murdered.
Why did Wanda Holloway, the mother of a high-school cheerleader, conspire to have another cheerleader and her mother murdered?