The Three Musketeers
Charlotte, Olivia, Inès and Isa lead double lives, secretly training to become the kingdom's finest fighters called the Three Musketeers.
Charlotte takes on Isa, Olivia and Ines in a sword fight, but the duel attracts the attention of Rochefort's guards. Charlotte is an expert swordswoman and De Tréville recruits her to join the young Louis XIII's personal guard.