The Trials of Robert Durst
From the suspicious disappearance of his wife to the brutal dismemberment of his neighbor and the murder of his best friend, this true-crime special tells the bizarre story of the life and criminal trials of the infamous real estate heir, Robert Durst.
From the suspicious disappearance of his wife to the brutal dismemberment of his neighbour and the murder of a close friend, this is the bizarre story of the infamous Robert Durst.