The Twin Gambit
Aspiring fashion designer Cream (Pooklook Fonthip Watcharatrakul) has decided to enter a competition for young designers, hoping that it will help boost her career. However, when Cream finds out that one of the judges is Tul (Mew Suppasit Jongcheveevat), a former high school friend whom she had a falling out with, she panics and turns to the only person she thinks can help: her twin sister Cake (also played by Pooklook Fonthip Watcharatrakul). Cake agrees, despite having no background in design, and manages to win on Cream's behalf. But when Tul wants to hire "Cream" for his fashion company, Cream realizes that she can't hide from Tul forever. Meanwhile, Cream, posing as Cake, meets Pete (Bank Artit Tangwiboonpanit), who begins to develop feelings for "Cake." Can Cream find the courage to live as her true self, and will the two sisters find love?