The VanDam Experience
Professional bass angler Keven VanDam explores some of the top fishing spots across North America and demonstrates advanced fishing techniques.
Kevin VanDam fishes with Luke Bryan at his home lake and the giant bass were the star of the show.
Kevin VanDam collides with cold water, grass, and staging bass for some big bites.
Follow KVD as he breaks down his practice for the MLF Heavy Hitters tournament on Lake Kissimmee.