The Vanishing Women
In 2014, four women vanish from Chillicothe, Ohio, then two of the women are found dead, giving rise to fears of a serial killer; a fifth woman disappears in 2015, and another body is found.
Police chase down a terrifying new lead in a nearby town; Jason McCrary, accused of murdering Timberly Claytor, goes on trial.