The Venture Bros.
Dia DE Los Dangerous
When the Venture family visits Tijuana for a lecture Dr. Venture is giving at the University of Mexico, the dastardly Monarch weaves a cocoon of villainy that leaves the Venture Brothers trapped in his clutches.
Careers In Science
The Venture family travels into outer space to repair an orbiting space station that Dr. Venture's father built in the 1970s, but a mysterious space phantom could be haunting the station!
To protect the compound while Brock is on his yearly sabbatical, Dr. Venture builds a panic room and a robotic bodyguard - which are soon put to the test when the Monarch's and Baron Underbheit's henchmen launch attacks.
On a scientific expedition in the Bermuda Triangle, Doc's experimental equipment awakens - and possibly enrages - the submerged ghost of a test pilot who crashed in an experimental aircraft designed by Doc's father.