The Walking Dead: Origins
Revisiting the stories of major characters, presented and narrated by the cast members who play them; taking a look back at key moments and events that affected them the most on their journeys through The Walking Dead Universe.
Daryl's Story
The epic story of Daryl Dixon, as told by Norman Reedus, the actor who plays him, with a look back at key moments from "The Walking Dead," plus an exclusive look ahead at Season 11.