The War Next-Door
The Rich Cry Too
As the López family settles into their new home, their neighbor Silvia is shocked to learn they are having a party the same day that she's hosting an event of her own.
Leonor comes up with an idea to pay the mansion's pile of bills and blackmails Silvia into helping her; Tere aids Crista in a risky situation.
When Diego partners up with Leonor for business, Silvia tries to thwart their plans; Pablo fakes being a driving instructor to get close to Crista.
Cata starts working in the López household, but Silvia wants her back; Ernesto asks for Genaro's help to win his office's football tournament.
When Silvia accuses the López family of painting graffiti on her wall, Leonor sets out to discover the real culprit; Genaro has his first day at work.
A resentful Crista decides to move in with the López gang; after agreeing to a peace treaty, both families struggle to keep their end of the bargain.