The Way Home
Three generations of strong and independent women living together in the small farm town of Port Haven embark on an enlightening and surprising journey none of them could have imagined as they learn how to find their way back to each other.
Mothers and Daughters
Kat and teen daughter Alice move in with estranged grandma Del; escaping the tension, Alice explores the farm and finds herself on a surprising journey.
Alice falls in love with the past and has her first kiss; Kat starts a job at the local paper; Del deals with bittersweet memories attached to Colton's boat.
Alice double dates with her parents as teens; Kat's first visit to the past brings a discovery; Del swallows her pride to ask for help.
Kat chaperones a school dance and reconnects with Brady; Alice wants Nick to find her in the future; Del says goodbye to more memories as a landmark closes.
Kat and Alice try to stop Jacob's disappearance; Del realizes the tragedy of Jacob was not hers alone.