The Wild Wild West
An unlikely pair of Secret Service Agents, Artemus Gordon and James T. West, work to protect President Ulysses S. Grant and investigate federal crimes in the old west.
Jim West and Artemus Gordon match wits with an arch-criminal of grandiose ambitions that plans to reclaim the empire of Mexico and establish himself as a new Napoleon.