The Wild
Tiro's decision to sell the land comes under pressure from both Itumeleng and his own family; Lelo expects Modise to propose, but at the critical moment, nature gets in the way; Bernie's quest for Marula berries leads her down unexplored avenues.
Bernie ventures into the bush with Karel and makes a meaningful connection; Khumo's dodgy lifestyle impacts on his family and Diksie takes a stand; Itumeleng makes a deal with Tiro to guarantee that he signs the concession agreement.