The Wizard of Nairobi
Poop to power
Dominic turns to a curious energy source to replace unsustainable wood fuel consumption. Not only does this new energy source lie dormant in every living organism but there’s no shortage in sight.
Inventor Dominic Wanjihia uses the influx of motorcycle taxis in Kenya to his advantage and engineers a clever battery-charging device that reduces the worry of travelling to a charging station.