Thintervention With Jackie Warner
Thintervention With Jackie Warner will give viewers an even closer look at what Warner does best — kick butt and inspire drastic lifestyle changes for her overweight clients who are struggling to lose weight and get healthy for good.
After several heated exchanges, Jackie arranges a dinner for the clients to resolve their issues.