This Boy is a Professional Wizard
Chiharu is the wizard in charge of the magical crisis counter-measure division. His days are stressful until he meets Toyohi at his favorite bar, and the two hit it off. The two begin a budding relationship, until an accident at work causes Chiharu to devote more time to his work, and begin to push Toyohi away.
A Sudden Confession
Kashima, a wizard who's busy every day at the Department of Magic, meets the good-natured Toyohi at his usual bar. As they're leaving, Toyohi suddenly tells Kashima, "I've fallen in love with you..."
Their Dream
Kashima was bewildered by Toyohi's sudden confession, but he's gradually drawn into Toyohi's pace as the two spend more time together. As they continue to talk about all kinds of things, the two grow closer...
Kashima and Toyohi go out on a date to the aquarium, but wherever they go Kashima manages to botch things up! And after making a serious mistake at work, Kashima becomes determined to focus more on his work, pushing Toyohi away...
Due to overwork, Kashima loses his magical abilities. Fraught with the fear that he may never be able to wield magic again, he wanders to the location where he and Toyohi had shared a special memory together. There, he happens to run into Toyohi himself...