This Is Not A Dating Show
This Is Not A Dating Show is a live comedy and improvisation show filmed in a theatre where Comedian Galder Varas wrangles 100 singles of varying ages, locations and sexual orientations, but who all have one thing in common: they've all been unlucky in love. With the help of two celebrities each episode, matchmaking is the aim. And if we don't pull it off, at least we'll have had fun.