Thomas Jefferson
Life/Liberty: Our Sacred Honor
Filmmaker Ken Burns tells the story of Thomas Jefferson, beginning with his youth in the Virginia wilderness and his early political career.
Jefferson's terms as Secretary of State and Vice President, and his election to the presidency; the highs and lows of Jefferson's retirement to Monticello.