Tierra Incognita
A teenager discovers a hair-raising world while searching for the truth behind the mysterious disappearance of his parents eight years before.
Cape Qwert faces a new threat; Eric and Uma stay with Carmen in the village; the villagers are wary after what happened to the lights of the park; nobody knows where Guillermo is.
Intrigued by a special lamp, Eric and Pablo go to the amusement park to look for pages from Roberto Dalaras' diary; it won't be easy, because the park is guarded by order of Daniel.