Time Seems to Have Forgotten
Lu Xiao Fan (Fan Cheng Cheng) faces an impossible choice when his girlfriend Wu Zheng (Lan Ying Ying) is critically injured in a fire. Desperate to save her life, he encounters a mysterious pawn shop where he can exchange her memories and feelings for his wish to keep her alive. After making this heart-wrenching bargain, Lu Xiao Fan and Wu Zheng are set on unexpected paths, their love seemingly erased. As they navigate their new reality, they must discover whether their connection can survive this supernatural intervention. This is a 2022 Chinese drama series directed by Xie Dong Shen.