Time Travel Girl
Sorrowful Gilbert
Mari spends time with Dr. Gilbert while he hypothesizes about the Earth's magnetism. Meanwhile, Waka and her brother search Mr. Hayase's lab for signs of Mari.
An afternoon following a school lesson on Ben Franklin leads to Mari meeting the man himself, helping with the kite experiment, and discussing future appliance innovations.
While Waka is still stuck in 19th century London, she learns a valuable lesson about dedication and overcoming failure.