To the Rescue
A Texas couple takes their 3-legged dog to the winner's circle; a blind dog that gives back; stunt dogs take their talents on tour; rescue dogs.
Tommy Habeeb and his team are on a global mission to get dogs to their forever homes no matter the distance.