Todrick
Who Let the Freaks Out
A music video about excess, using borrowed costumes and stolen locations; Kelly Rowland helps the team surprise a friend.
Texas
Todrick shoots a personal video with his friends and family from his hometown in Texas; Todrick opens up to his brother.
Todrick and his team make a homage to romantic movie moments for the video, but it causes budget challenges.
Todrick wants to film the magical world of zombie toys; Todrick's friend records vocals, but her personal drama could ruin things.
Todrick makes a "Titanic" spoof called, "Titaniqua With YouTubers," and must convince his cast to swim in cold water.
Todrick invites Joseph Gordon-Levitt to costar in a video spoof, but the actor has only a limited amount of time available.