Tonari No Seki-kun
Class is in session at a certain high school. While the teacher isn't looking, a boy named Seki-kun is playing games by himself on his desk, while the girl who sits next to him, Yokoi-san, observes (or interferes or participates). Each time, Seki-kun's games reach unimaginable levels... And this time the game is...
Domino
Yokoi tries to pay attention in class but Seki and his eraser contraption are too distracting.
As Seki polishes his desk, Yokoi is caught up in his quest for ultimate shininess.