Top Guns: Inside the RAF
Flying ace Jake Desmond, from RAF Lossiemouth's 9 Squadron, is sent to NATO's frontline to face off against three Russian jets; rookie pilot Harry Brooks tries to earn his wings and qualify for frontline operations.