Top Shot
Zipline of Fire
The slide-action Beretta puts the contestants' pistol skills to the test; team accuracy is ranked; two compete in a zip-line elimination challenge.
Contestants compete with longbows; a team wins immunity; two competitors face off in a William Tell elimination challenge.
Using muzzle-loading weapons, contestants compete in an old-fashioned frontier face-off; a heated conflict on one team plays out in the elimination challenge.