Tower of Babel
A prosecutor (Park Shi Hoo) who started out as a newspaper reporter has personality described as fiery and hot-tempered. He grew up in a comfortable life, but one day his family is shattered when his father dies in an accident due to an unclear cause, and his mother takes her own life. When he finds out that his father’s bankruptcy and death are connected to a conglomerate, he begins his mission to uncover the truth and get revenge. "Tower of Babel" is a 2019 Viki Original drama directed by Yoon Seong Sik.