Tower of God
Make it to the top, and all shall be yours. For there the universe awaits. To attain the universe, is to attain divinity. Such is the story of Rachel and Bam, a girl who reached for the stars and a boy who needed nothing more than her.
At the end of the first round of the Crown Game, Anaak, wielder of the ever-changing sword, The Green April, sits upon the throne.