Traders
Options
While Cedric Ross faces fraud charges, his daughter Sally assumes his position at Gardner-Ross, a Toronto investment house.
Ayn helps out when Jack searches for a way to save the Navadyne deal and recoup the losses from Adam's latest fiasco.
The pressure on Sally increases as the Ontario Securities Commission arrives and begins scrutinizing all activities at Gardner-Ross.
Benny is hired to cover Marty's absence; the threats against Susannah intensify when a strange man drops her daughter off at Gardner-Ross.
Susannah receives devastating information about her tormentor; Adam gives Jack a bad deal; Ayn tells Jack about an experimental drug.