Transit
On her wedding day, Hazar leaves her groom after realizing she cannot live with him, sparking family pressure to uncover the reasons behind her decision; Karam faces pressure from his grandfather to marry and start a family.
Salma worries about the gossip and remarks made by relatives regarding what happened on the wedding day; Ghassan attempts to persuade his grandson, Karam, to work with the advertising agency to create an advertisement for Ghassan's car dealership.
Karam encounters challenges in his new company; Hazar presents an advertising proposal to Karam.
Salma plans to arrange for her nephew to propose to Hazar since she was his first love; there is continued pressure on Karam to find a bride; Ghassan faces a problem at the agency when a worker gets injured.
The worker at Ghassan's agency files a complaint after his injury, but Amjad promises to solve the problem; Karam continues to face challenges in his new company as he works with his employees to resolve them.
Ziad and Hazar encounter difficulties in the advertising project for the Arami company; Ziad continues to worry about his teenage daughter, Masha, and her misuse of social media.