Travel Man's Greatest Trips
Out and About
Richard Ayoade looks back on some of his greatest trips, including Vienna, Dubai, Helsinki, Florence, Porto and Tenerife, as well as some he would rather have avoided.
Richard Ayoade curates some of his craftiest check-ins yet, from a drawing tour of Amsterdam's Rijksmuseum to alfresco art and a visit to the birthplace of the ultimate souvenir: the snow globe.