Tremembé
Inmates who committed nationally-reported crimes are forced to live together in the Tremembé prison. There, they form alliances, sabotage enemies, and attempt to manipulate each other to ensure their survival.
Trust Me
Suzane is transferred to Tremembé and discovers who is in charge there: Sandrão, an inmate who is dating Elize Matsunaga; Jatobá is threatened; Daniel becomes depressed with Suzane's arrival, while Cristian becomes interested in Luka.
Till Death Do Us Part
Suzane and Elize compete for Sandrão's interest; a piece of gossip shakes Jatobá and Nardoni's relationship; Roger tries to buy a fake medical report; Visiting Day brings important encounters, increasing the tension within the prison.
Jatobá tries to reconnect with her children; Suzane is interviewed live on TV; Elize decides to tell her story; a new and dangerous prisoner arrives; Daniel starts a new relationship and Cristian finds out that Luka is leaving.
Suzane becomes the new leader of Tremembé; inmate Acir Filó's book draws the attention of the justice system; Nardoni, Jatobá, Cristian, Daniel, Suzane and Elize get ready to leave; Luka and Cristian's wife wait for him outside the prison.
Brazil's most famous criminals have seven days to enjoy their freedom; Nardoni and Jatobá reunite, Elize makes her documentary; Suzane gives testimony in a church; Cristian and Daniel deal with the consequences of their choices.