Three-Body
A nanomaterials expert is recruited into a military investigation of a secret organization.
Unable to make a breakthrough, Wang Miao suspends the experiment and the countdown in his vision disappears; Shen Yu Fei shares an ominous message.
Shi Qiang learns of Ye Wen Jie, the only other scientist that Shen Yu Fei contacted still alive.