Trivia
A lonely man dreams of winning his local pub quiz every week for a year. But first he needs to find a new team member.
Lawrence makes it up to Molly by taking her and Aisling to the planetarium; Cathy begins work at the Blue Swan.
Lawrence is horrified to discover that his quiz team has new competition; Adam meets an intriguing new woman.
Lawrence babysits Aisling for Molly; tensions rise between the Team with No Name and the Spoilsports.
Adam convinces Lawrence that it's high time he asked Molly out; Cathy tries to talk Tony into disbanding the Spoilsports.