Trixie Motel
Trixie Mattel gets some help from her boyfriend and celebrity guests to transform a rundown motel in Palm Springs, California, into a drag paradise.
Pink Flamingo
Hospitality mogul Lisa Vanderpump and TikTok sensation The Old Gays assist Trixie and David as they tackle their first room renovation.
Queen of Hearts
With the help of celebrity guest Nicole Byer and drag sensation Mo Heart, Trixie and David take on the love-themed Queen of Hearts room.
With help from fellow musician Orville Peck and celebrity guest Brittany Broski, Trixie and David take on the country-themed Yeehaw Cowgirl room.
Trixie visits her family and drag queen Jaida Essence Hall before launching into the Atomic Bombshell room with alien drag queen Juno Birch.
For inspiration in the Malibu Barbara room, Trixie chills out with pop/punk icon Belinda Carlisle and calls in a favor from actor Leslie Jordan.