True Crime Story: Smugshot
Revenge of the PTA Mom
A wealthy Orange County mom and her husband, both attorneys, plot revenge on the PTA president for not properly supervising their son at school; it starts with a smear campaign, then escalates to police reports; eventually, she takes it too far.
A Special Investigation
One woman's prestigious pedigree and dedication to social justice almost garner her a top-ranking political appointment, until her actions reveal a corruption scandal that goes deeper than you'd ever expect.
The twisted tale of an Orange County crime that set off an international manhunt and a Houdini-style jailbreak; and one detective will stop at nothing to get justice.
The suspect slips through law enforcement's fingers, but the detective finds the perfect partner to help with the case, the fugitive's wife; together they'll set a trap that even this criminal can't escape, until he does.