True Lies
Helen makes the shocking discovery that her seemingly ordinary husband is leading an extraordinary double life.
Public Secrets
Helen goes under cover with Harry and the team at an academic conference in Madrid to stop a bioweapon terrorist attack.
Henry and Helen go under cover as billionaires when the Omega Sector team gets an opportunity to bring down a weapons dealer.
When an international catastrophe occurs on live TV, the Omega Sector team must seek out help from a contract assassin called The Wolf.
The Omega Sector team must track down a dangerous hacker with missile codes that could cause war to break out in the middle east.
The entire Tasker family takes a trip to Mexico, which Helen learns has been an ongoing cover for his real job as a spy.