True Monsters
Cannibals And Killers
Surprising truths behind history's most mythic cannibals and killers; a banshee born during the Revolutionary War might still curse the North Carolina woods; a medieval clan of cannibals out for blood in 16th century Scotland.
Looking into whether there is truth behind the Scandinavian folklore of the thunder god Thor; new evidence suggests the discovery of the birthplace of the legendary god Zeus.