True Story Avec
True Story with Geraldine and Olivier Nakache
Géraldine and Olivier Nakache open up about one of the worst things that happened to them before they found fame in the entertainment industry.
McFly and Carlito talk to Zahia who tells them the story of how she was able to live out her dream of participating in the Venice Carnival; with humour and enthusiasm, she shares the details of a day without end.