Twisted Sisters
The Naked Truth
A cold-blooded murder in a devout prayer group triggers a bizarre investigation in Oregon; as police uncover unlikely culprits, chilling beliefs are brought to light.
When 16-year-old Stephanie Santerre goes missing, everyone in her life falls under scrutiny; an emerging web of lies and deception leaves investigators to puzzle out the sordid truth.
Tensions arise when a new addition to the Finkle family shakes up their peaceful dynamic, but no one can predict the fatal and gruesome results to come.
A mysterious letter surfaces and contains a shocking twist in a homicide investigation; an entire family is impacted by the bombshell uncovered by the police.
A long-simmering family feud turns deadly when life-threatening secrets are exposed; the dark family history reaches a tipping point that ends in murder.