Two Roads
For one pole vaulter, being authentic to her own passions is the only way to move forward. Her journey has been internal, trading the glamour of internet stardom for the solitude of the track.
Kristian Ipsen
Kristian Ipsen explores the joy of a perfect dive and how the quest for perfection must be balanced with the fun of diving. He also discusses the mental strength it takes to bounce back from failure.
Fencer Miles recounts the defining moment of his life and how his disciplined training regimen and explosive personality are the two halves that make up the complete athlete that he is.
Volleyball star Casey talks about his love of volleyball, his hatred of losing and how his family keeps him grounded through all of his sport’s intense training and high-stakes competition.
Gymnastics legend-turned-coach Liang Chow balances a drive for perfection with a nurturing environment. For him, the sport isn't just about mastering skills, it’s about preparing for life's battles.