Ultimate Weapon Alice
Gyeo Wool (Park Se Wan), a trained killer disguised as a high school transfer student, crosses paths with Yeo Reum (Song Geon Hee), a traumatized classmate who can only feel alive through pain. When a criminal organization begins hunting them, these two unlikely allies are forced together in a dangerous game of survival. As they navigate their complex relationship and fight for their lives, Gyeo Wool and Yeo Reum must rely on each other's unique skills to stay one step ahead of their pursuers. This intense thriller explores the depths of human survival and connection in the face of extreme circumstances. "Alice, the Final Weapon" is a 2022 South Korean action romance drama directed by Lee Byung Hun.