Under Fire
A suspension, a promotion and a change in leadership shake up the crew's dynamic; the new lieutenant makes a fatal mistake on her first day.
Tom joins the fire brigade, immediately drawing suspicion from Nina; despite their differences, Orlando and Dominique must learn to work together.
After the explosion, Gio blames himself for the incident with the fire hydrant; Dominique encourages Orlando to take the adjunct exam.
Patrick investigates the faulty fire hydrants and enlists help from his old team; Tom and Nina try to reconcile their differences.
Tom must decide whether to help his friends or leave his old life behind; Dominique opens up about her past to save Marieke's classmate.
Patrick tells Gilbert about the investigation but doesn't get the support he needs; a car accident forces Tom to make a difficult decision.