Under the Vines
Daisy gets her hands dirty with Tippy and Gus; Louis gets more insight from Hilary than he bargained for; Daisy and Louis hope to ease their financial woes with a visit to the bank.
Daisy is ecstatic over Griffin's visit, while everyone is fed up with Louis' self-pity following his marriage breakup; Nic asks Daisy and the Oakley gang for support.
Both Gus and Tippy struggle with dilemmas, while Daisy's plan to wow the showcase attendees falls apart at every step; Louis receives a distressing phone call.
Oakley Wines enjoys newfound fame and welcomes a surprise visitor, while gala preparations take an explosive turn, putting the entire showcase at risk.