Unlimited Psychic Squad
Paranormal Jailbreak
The leader of the criminal esper group P.A.N.D.R.A. is jailed in the prison for espers, Deadlock. There, he meets a man with curiously colored eyes who catches his interest.
At Yugiri's request, P.A.N.D.R.A. kidnaps Princess Sophie, a known supporter of esper equality. Agents of B.A.B.E.L. are on scene, ready to join the search for her location.
The secret of the Catastrophe is revealed, but a new mission is still underway. Andy struggles with the two sides of both Hyoubu, and himself.